Contact Center

Pertsonak ardatz dituzten zerbitzuen bidez entzuten eta bideratzen ditugu zure bezeroen premiak. Esperientzia humanoa, pertsonalizatua eta hurbilekoa eskaintzen dugu adimen artifizialaren aroan, lantalde profesional handi batean eta teknologia digital onenean oinarritutakoa.

Bezero-esperientzia bikain bat ematera bideratutako kanal anitzeko kudeaketa integrala eskaintzen du gure lantaldeak. 25 urtetik gorako esperientzia gure bezeroen premien neurrira egindako zerbitzuak eskaintzeko:

  1. Informazio-zerbitzuak.
  2. Herritarrentzako arreta.
  3. Inkestak egitea.
  4. Backoffice zerbitzuak.
  5. Aholkularitza bezeroarentzako arretan.

Arrakasta-kasuak

Lurraldebus

Gipuzkoako Foru Aldundiko Lurraldebus Guneako garraio publikoaren kudeaketa integraleko zentroko erabiltzaileentzako arreta zerbitzuak.

Barik

BARIK txartelaren erabiltzailearentzako arreta-zerbitzua eta txartela ezartzeko laguntza.

Gipuzkoako Foru Aldundia

Informazioa eta laguntza telefonikoa emateko zerbitzuak Gipuzkoako Foru Aldundiaren Ogasun eta Finantza Departamentuaren zenbaki bakarraren bidez. Antzeko proiektu bat duzu?

Antzeko proiekturik daukazu?

Antzeko proiekturen bat baduzu edo zalantzaren bat baduzu, jarri gurekin harremanetan

    DEITEL DIRECT, SL enpresak, tratamenduaren arduraduna den aldetik, jakinarazten dizu zure datuak biltzen direla egindako kontsultei erantzuteko. Edozein pertsonak eskubidea du bere datuetan sartzea, datuak zuzentzea eta ezabatzea, tratamendua mugatzea eta datuen aurka agertzea eskatzeko edo datuen eramangarritasunerako eskubidea baliatzeko, gure bulegoen helbidera idatziz, edota mezu elektroniko bat bidaliz admi@deiteldirect.es helbidera, baliatu nahi duen eskubidea adieraziz. Informazio gehigarria lor dezakezu gure webguneko Pribatutasun Politikan.