Contact Center

Pertsonak ardatz dituzten zerbitzuen bidez entzuten eta bideratzen ditugu zure bezeroen premiak. Esperientzia humanoa, pertsonalizatua eta hurbilekoa eskaintzen dugu adimen artifizialaren aroan, lantalde profesional handi batean eta teknologia digital onenean oinarritutakoa.

Bezero-esperientzia bikain bat ematera bideratutako kanal anitzeko kudeaketa integrala eskaintzen du gure lantaldeak. 25 urtetik gorako esperientzia gure bezeroen premien neurrira egindako zerbitzuak eskaintzeko:

  1. Informazio-zerbitzuak.
  2. Herritarrentzako arreta.
  3. Inkestak egitea.
  4. Backoffice zerbitzuak.
  5. Aholkularitza bezeroarentzako arretan.

Arrakasta-kasuak

Lurraldebus

Gipuzkoako Foru Aldundiaren garraio publikoaren kudeaketa integraleko Lurraldebus Gunea zentroaren erabiltzaileentzako arreta-zerbitzuak.

Barik

BARIK txartelaren erabiltzailearentzako arreta-zerbitzua eta txartela ezartzeko laguntza.

Gipuzkoako Foru Aldundia

Informazioa eta laguntza telefonikoa emateko zerbitzuak Gipuzkoako Foru Aldundiaren Ogasun eta Finantza Departamentuaren zenbaki bakarraren bidez. Antzeko proiektu bat duzu?

¿Tienes un proyecto similar?

Si tienes un proyecto similar o tienes alguna duda, contacta con nosotros

    DEITEL DIRECT, S.L., como responsable del tratamiento, le informa que sus datos son recabados con la finalidad de atender las consultas realizadas. Cualquier persona tiene derecho a solicitar el acceso, rectificación, supresión, limitación del tratamiento, oposición o derecho a la portabilidad de sus datos personales, escribiéndonos a la dirección de nuestras oficinas, o enviando un correo electrónico a admi@deiteldirect.es, indicando el derecho que desea ejercer. Puede obtener información adicional en la Política de Privacidad de nuestra página web.