Contact Center
Pertsonak ardatz dituzten zerbitzuen bidez entzuten eta bideratzen ditugu zure bezeroen premiak. Esperientzia humanoa, pertsonalizatua eta hurbilekoa eskaintzen dugu adimen artifizialaren aroan, lantalde profesional handi batean eta teknologia digital onenean oinarritutakoa.
Bezero-esperientzia bikain bat ematera bideratutako kanal anitzeko kudeaketa integrala eskaintzen du gure lantaldeak. 25 urtetik gorako esperientzia gure bezeroen premien neurrira egindako zerbitzuak eskaintzeko:
- Informazio-zerbitzuak.
- Herritarrentzako arreta.
- Inkestak egitea.
- Backoffice zerbitzuak.
- Aholkularitza bezeroarentzako arretan.
Arrakasta-kasuak
Lurraldebus
Gipuzkoako Foru Aldundiaren garraio publikoaren kudeaketa integraleko Lurraldebus Gunea zentroaren erabiltzaileentzako arreta-zerbitzuak.
Barik
BARIK txartelaren erabiltzailearentzako arreta-zerbitzua eta txartela ezartzeko laguntza.
Gipuzkoako Foru Aldundia
Informazioa eta laguntza telefonikoa emateko zerbitzuak Gipuzkoako Foru Aldundiaren Ogasun eta Finantza Departamentuaren zenbaki bakarraren bidez. Antzeko proiektu bat duzu?
¿Tienes un proyecto similar?
Si tienes un proyecto similar o tienes alguna duda, contacta con nosotros